اعزام ۲۰ نفر از ایتام و محسنین نخبه به مشهد
کد خبر: 3827560
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

اعزام ۲۰ نفر از ایتام و محسنین نخبه به مشهد

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: ۲۰ نفر این ایتام و فرزندان محسنین با کمک خیران در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند.

محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح‌های موفق این نهاد است، اظهار کرد: این طرح با هدف اعزام نیازمندانی که تا به ‌حال به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند و با کمک خیران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت با شعار «یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» زمینه مناسبی را برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند فراهم می کند، افزود: با اجرای این طرح نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با مساعدت خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان فراهم شود.

جوادزاده با بیان اینکه بسیاری از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای نخبگی در زمینه های مختلف از جمله تحصیلی، ورزشی، قرآنی و هنری هستند، تصریح کرد: ۲۰ نفر از این ایتام و محسنین با کمک خیران به مشهد مقدس برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان بیان کرد: خیران برای اعزام این دانش آموزان که در پایه ششم تا دهم تحصیل می کنند حدود ۱۵ میلیون تومان کمک کردند و این ایتام و محسنین به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه های آموزشی و تفریحی هم بهره‌مند شدند.

یادآور می‌شود، خیران و نیکوکاران می توانند با مراجعه دفاتر کمیته امداد در سراسر گیلان و همچنین سایت emdad.ir و یا تماس با شماره های ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ و ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰ در طرح شوق زیارت مشارکت کنند.

انتهای پیام

captcha