برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع شهدای گیلان
کد خبر: 3825364
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع شهدای گیلان

گروه فرهنگی ــ رئیس بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع دو شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد و گفت: رسانه‌های انقلابی باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کنند.

سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع دو شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد و اظهار کرد: این رقابت برای نخستین‌بار توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه عکاسی را ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت میان نسل جوان دانست و افزود: با توجه به برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا و ارادت مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت، می‌توانیم زمینه‌ساز انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده باشیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌های انقلابی باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کنند، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه خود را متعهد به ادامه راه و روش شهدا می‌داند.

پارسا ادامه داد:‌ بسیج رسانه استان گیلان از افرادی که تصاویر مراسم اخیر تشییع شهدا را با دوربین‌های حرفه‌ای مورد ثبت و ضبط قرار داده‌اند دعوت می‌کند تا با ارسال آثارشان به دبیرخانه مسابقه در این رقابت شرکت کنند.

وی خلاقیت در تفسیر موضوع و حرفه‌ای بودن را شرط پذیرش آثار بیان کرد و متذکر شد: از سه اثر برگزیده همزمان با روز خبرنگار در رشت تجلیل می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: آثار برگزیده از سوی هیئت داوران در نمایشگاهی که به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در رشت برگزار می‌شود به معرض نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه مذکور تا روز پنجشنبه، 20 تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه مسابقه از طریق تماس با شماره 09115061935 ارسال کند.

به گزارش ایکنا، شهیدان «محمد حسین‌نژاد» و «حسین رستمی روشن» از طریق آزمایش DNA تعیین هویت شده و 8 تیرماه امسال در گیلان تشییع و خاکسپاری شدند.

انتهای پیام

captcha