مطالعه مستمر راهکار پاسخگویی روحانیان به شبهات است
کد خبر: 3820763
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

مطالعه مستمر راهکار پاسخگویی روحانیان به شبهات است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در گیلان مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیان به شبهات دانست و گفت: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان بر مطالعه مستمر روحانیان اصرار داشتند.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 29 خردادماه در دیدار با رئیس، شورای معاونان و شبکه تبلیغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت تاسیس این سازمان به فرمان امام(ره) در یکم تیرماه سال 1360 برگزار شد، اظهار کرد: ایام‌الله تشکیل تبلیغات اسلامی را تبریک می‌گویم و از تلاش‌های خاموش و پنهان کارکنان این سازمان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی پنهان، ناشناحته و گسترده است؛ ضمن اینکه مورد توجه مسئولان واقع نمی‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در تبلیغات اسلامی یا صورت نگرفته و یا نادر است،‌ اظهار کرد: صمیمانه قدردان تلاش‌های متولیان سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و فعالیت‌های انجام شده را درک می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی خواستار وجود رابطی برای رسیدگی به امور روحانیان در مناطق مختلف گیلان شد و بیان کرد: توجه به روحانیان و خانواده‌های آنها که در نقاط دور و نزدیک به تبلیغ دین خدا می‌پردازند، حائز اهمیت است.

وی بر فعالیت با اخلاص روحانیان و مبلغان تأکید کرد و گفت: خدای متعال به افراد صادق در کار کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور مبلغان در روستاهای مناطق مختلف استان، گفت: روحانیان با امواج توفنده دشمنان مواجه هستند و باید پاسخگوی این شبهات باشند.

آیت‌الله فلاحتی مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیان به شبهات دانست و یادآور شد: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان بر مطالعه مستمر روحانیان اصرار داشتند.

وی با بیان اینکه کوتاه سخن گفتن در خطبه‌ها از توصیه‌های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رمز موفقیت یک طلبه در روزگار ما کوتاه سخن گفتن است.

امام جمعه رشت به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام که به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود اشاره کرد و افزود: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر توجه به جوانان و نوجوانان، بیان کرد: ما می‌خواهیم همه مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های گیلان در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند تا شیوه‌های نوین تربیت اسلامی برای آنها بیان شود.

انتهای پیام

captcha