اعلام رتبه‌های برتر مسابقات قرآن منطقه دو گیلان
کد خبر: 3820465
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

اعلام رتبه‌های برتر مسابقات قرآن منطقه دو گیلان

گروه فعالیت های قرآنی ــ رتبه های برتر مسابقات قرآن منطقه دو گیلان شامل شهرستان‌های شفت، صومعه سرا و فومن اعلام شد.

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اتمام مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در منطقه دو گیلان، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآنی کریم منطقه دو گیلان شامل متسابقان شهرستان‌های شفت، صومعه‌سرا و فومن در امام زاده ابراهیم(ع) شفت برگزار شد که 70 متسابق بانو و آقا شرکت کردند.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات قرآنی برادران منطقه دو گیلان افزود: در رشته حفظ کل سیدامیرحسین جوادی از صومعه سرا اول شد؛ در رشته اذان آرش رخشنده و عباس تاج بخش از فومن اول و دوم و ابوذر امدادی از صومعه‌سرا سوم شدند.

قربانیان اعلام کرد: در رشته دعاخوانی حجت الاسلام حسن اکبر دوست از فومن، مهدی فرازی‌راد از صومعه‌سرا، محمد شعبانی از فومن رتبه های برتر را کسب کردند. در رشته ترتیل کریم عظیمی از صومعه‌سرا اول شد و در رشته قرائت سیدابراهیم خامسی و ناصر پورطوسی از فومن رتبه های برتر را به دست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به نفرات برتر بخش بانوان گفت: در رشته حفظ 5 جزء آمنه خسرونیا و زهرا کوهستانی از شفت اول و دوم شدند. در رشته حفظ 10 جزء نیز ثریا کوهستانی از شفت اول شد و در رشته حفظ کل، حفظ کل صدیقه بهار مست از فومن به رتبه برتر دست پیدا کرد.

قربانیان اعلام کرد: در رشته ترتیل بانوان معصومه رخشنده، فاطمه صفا دیده و نرجس بهرامی از فومن اول تا سوم شدند؛ همچنین در رشته قرائت نیز زهرا پورحاج آقایی از فومن به رتبه برتر دست پیدا کرد.

انتهای پیام

captcha