40 درصد اعضای کانون‌های مساجد گیلان دانش‌آموز هستند
کد خبر: 3817991
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

40 درصد اعضای کانون‌های مساجد گیلان دانش‌آموز هستند

گروه اجتماعی - رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه 40 درصد اعضای کانون‌های مساجد استان دانش‌آموز هستند، گفت: ساجد نیازمند کادر آموزشی به منظور پرورش نیروهای متعهد و متخصص هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد،‌ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: 40 درصد اعضای کانون‌های مساجد استان دانش‌آموز هستند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای آموزش در مساجد استان، افزود: دانش‌آموزان گیلانی می‌توانند در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه مساجد نیازمند کادر آموزشی به منظور پرورش نیروهای متعهد و متخصص هستند، تصریح کرد: 900 کانون در مساجد سراسر استان فعال هستند و حضور معلمان پرورشی در این کانون‌ها زمینه مناسبی جهت تداوم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در اوقات فراغت است.

رضوانی‌نژاد با تاکید بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری در فعالیت‌های اوقات فراغت مدارس و مساجد،‌ خاطرنشان کرد: در این راستا طرح استعدادیابی و استمرار فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان را در مساجد و مراکز فرهنگی اجرا کردیم.

وی با اشاره به آمادگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان جهت اعزام مربی برای برنامه‌های اوقات فراغت مدارس، یادآور شد: با تعامل مدارس و مساجد می‌توان از فرصت تابستان برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha