اقدام ترامپ علیه سپاه محبوبیت پاسداران را در قلوب مردم صدچندان کرد
کد خبر: 3802782
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

اقدام ترامپ علیه سپاه محبوبیت پاسداران را در قلوب مردم صدچندان کرد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اسالم با بیان اینکه اقدام ترامپ علیه سپاه محبوبیت پاسداران را در قلوب ملت ایران صدچندان کرد، گفت: این اقدام خصمانه در آستانه روز پاسدار نشان داد که دشمنان ما هیچ شناخت و درک درستی نسبت به انقلاب و مردم عزیز ایران ندارند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 21 فروردین‌ماه در تجمع اعتراض‌آمیز به اقدام خصمانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تالش با حضور جمعی از طلاب و اساتید این حوزه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، گفت: اگر خدا بخواهد کاری می‌کند که اقدام دشمن سبب عزت و اتحاد و انسجام بیشتر ما شود.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در میدان‌های مختلف نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی خوش می‌درخشد، تصریح کرد: در شرایط بحرانی سیل که تعداد زیادی از هموطنان با آن درگیر هستند نیز سپاه عزیز در کنار وظایف ذاتی خود به امدادرسانی به سیل‌زدگان مشغول است.

امام جمعه اسالم تصریح کرد:‌ خیلی‌ها چشم دیدن محبوبیت سپاه در بین مردم را نداشته و ندارند و دشمن نادان ما هم با تروریست خواندن سپاه به خوبی نشان داد که ریشه کینه‌ها نسبت به سپاه چیست و از کجا نشات می‌گیرد.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه اقدام ترامپ علیه سپاه محبوبیت پاسداران را در قلوب ملت ایران صدچندان کرد، گفت: این اقدام خصمانه آن هم در آستانه ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و روز پاسدار نشان داد که دشمنان ما هیچ شناخت و درک درستی نسبت به انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران ندارند. امروز همه دنیا به خوبی جنایات آمریکا را دیده و می‌دانند تروریست واقعی و حامیان آنها چه کسانی هستند.

به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم، طلاب و اساتید حاضر با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» اقدام ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

انتهای پیام

captcha