رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران جهاد است
کد خبر: 3798281
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران جهاد است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در گیلان رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نیازمند حوصله و صبر عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات این خانواده‌های معظم جهاد است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 25 اسفندماه در دیدار با مدیرکل، معاونان ستادی و رؤسای شهرستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، اظهار کرد: بنیاد شهید نهادی مقدس و پاک برای خدمت به مجاهدان است و از تلاشی که انجام می‌دهید قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به شهادت سرهنگ دوم پاسدار «حسین جوینده» در حین مأموریت آموزشی، بیان کرد: شهادت ایشان را به خانواده معظم و همه مردم تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. این شهادت هم تلخ بود و هم شیرین. تلخ برای ما که چنین جوان پاکی را از دست دادیم و شیرین برای خودش که به ملکوت اعلی پیوست.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ادای دین به خون شهدا سبب رشد انسان می‌شود، تصریح کرد: اگر بدانیم مدیون خون شهدا هستیم، هیچ‌وقت از تلاش دست بر نمی‌داریم، زیرا اعتقاد داریم ارواح شهیدان شاهد و ناظر بر اعمال ماست.

وی با بیان اینکه هیج خدمتی در نظام دینی بالاتر از خدمت به خانواده‌های مجاهدان نیست، اضافه کرد: رسیدگی نسبت به وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به‌صورت اولویتی انجام دهید. در واقع خدمت‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید اولویت فعالیت‌های مسئولان بنیاد شهید باشد.

آیت‌الله فلاحتی رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نیازمند حوصله و صبر عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات این خانواده‌های معظم جهاد است و هر روز به محل کار می‌روید به امام زمان(عج) توسل کنید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تأسیس بنیاد شهید قبل از آغاز جنگ تحمیلی از دوراندیشی امام(ره) بود، گفت: توجه به شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آن‌ها حائز اهمیت است، اما در اتاق فکر خود به رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردند باید توجه شود.

وی خواستار تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس در برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شد و اظهار کرد: خدماتی که به جامعه هدف ارائه می‌کنید برای جامعه اطلاع‌رسانی شود؛ البته هنوز نتوانستیم مجاهدت ایثارگران را جبران کنیم و احساس دین داریم.

انتهای پیام

captcha