حضور پرویز پرستویی و حبیب احمدزاده در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3759486
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

حضور پرویز پرستویی و حبیب احمدزاده در راهپیمایی اربعین

گروه شبکه اجتماعی ــ حبیب احمدزاده در پستی اینستاگرامی از حضور خود در راهپیمایی اربعین خبر داد، در این عکس پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در کنار وی قرار دارد.

به گزارش ایکنا، حبیب احمدزاده با انتشار عکسی از حضور خود در راهپیمایی اربعین خبر داد. در عکسی که وی قرار داده پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون هم حضور دارد.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشته است؛ «گروه کوچک چند نفره از زائران دانشگاهی و هنری متشکل از پرویز پرستویی و بچه‌های دانشجو و فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر، در راهپیمایی اربعین امسال؛ از راست امیر حسین ایماندوست دانشجوی فعلی دانشکده سینما و تئاتر، حبیب احمدزاده، جناب پرویز خان پرستویی و آقایان عادل معمارنیا و حسین محب جلیلی از دانش آموختگان دانشکده سینما تئاتر و نیز یک نفوذی، جناب سید محمد علی‌خان شکیب ، دانشجوی دکترا از دانشگاه آزاد، عکس در عمود ۲۵۴ راه نجف به کربلا. دعاگوی همیشگی ان‌شاءالله.»

حبیب احمدزاده در ۲۷ مهرماه سال ۱۳۴۳ در آبادان متولد شد. پدرش که اهل دلوار در شهرستان تنگستان در استان بوشهر است، در آستانه جنگ جهانی دوم به آبادان مهاجرت کرد. احمدزاده فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران و دکترای پژوهش هنر در دانشگاه تربیت مدرس است. او از جمله فعالان در عرصه ادبیات و هنر پایداری بوده و تاکنون دو کتاب و چندین فیلمنامه در این زمینه نگاشته‌ است.

انتهای پیام

captcha