همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های مذهبی و ملی است
کد خبر: 3746141
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
فرماندار شفت:

همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های مذهبی و ملی است

گروه اجتماعی- محسنی، با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی و ولایت فقیه دو بال انقلاب اسلامی است، افزود: همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های مذهبی و ملی می باشد.

همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ارزش های مذهبی و ملی است

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان شفت امروز، 20 شهریور در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مرهون استمرار جانفاشانی ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است، اظهار کرد: با تکیه بر ارزش های مذهبی و حفظ همدلی در هشت سال دفاع مقدس توانستیم از مشکلات عبور کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی و ولایت فقیه دو بال انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان همواره برای ضربه زدن به ماهیت انقلاب اسلامی سعی در تضعیف این باورها دارند لذا همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های مذهبی و ملی می باشد.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) در طول تاریخ تلاش کرده اند تا آثار واقعه عاشورا را نابود کنند، گفت: عشق و محبت اهل بیت(ع) همچون آتشی است که در دل رهروان آن حضرت نسل به نسل روشن بوده و یاد امام حسین(ع) و یارانش پس از هزاران سال اکنون جاوید است.

محسنی، تضعیف باورهای مذهبی و ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه را نقشه شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین دانست و تصریح کرد: وجود دشمن یک واقعیت و حقیقت است و تقارن خروج آمریکا از معاهده بین المللی برجام در چهل سالگی انقلاب اسلامی و آغاز فاز دوم تحریم های ظالمانه همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی تصادفی نبوده و براساس یک استراتژی از قبل طراحی شده عمل می گردد.

نماینده عالی دولت در شفت، با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی باید توسط دستگاه های فرهنگی خاصه از طریق منابر و توسط وعاظ و روحانیون تبیین گردد، خاطرنشان کرد: ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال تجربه دوران دفاع مقدس و فرهنگ عاشورایی جهت رویارویی با جنگ اقتصادی دشمن است.

انتهای پیام

captcha