افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در رشت
کد خبر: 3696609
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در رشت

گروه اجتماعی: عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان،از افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده تحت عنوان «اندیشه نیک» و «آریانا» در شهر رشت خبر داد.

دکتر موسی کافی، عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: مراکز «اندیشه نیک» و «آریانا» روز چهارشنبه، 16 اسفندماه سال‌ جاری با حضور مهمانان استانی افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این دو مرکز با بهره‌گیری از تخصص‌های روان‌شناسی، روان‌پزشکی، مشاوره‌ و توان‌بخشی در امور مشاوره و روان‌درمانی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت خواهند کرد، گفت: آموزش‌های بهداشت روانی، مشاوره و برگزاری دوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج با هدف پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی از برنامه‌های مراکز یاد شده است.

افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در رشت

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، برگزاری نشست‌های تخصصی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای مشاوران و روان‌شناسان را از دیگر برنامه‌های دو مرکز در شرف افتتاح «اندیشه نیک» و «آریانا» اعلام کرد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی برای نوجوانان و جوانان، آموزش مهارت‌های ارتباطی و خانوادگی برای زوجین و آموزش مهارت‌های فرزندپروری برای والدین از دیگر برنامه‌های این دو مرکز خواهد بود.

به گزارش ایکنا، مراسم افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده «اندیشه نیک» و «آریانا» ساعت 11 صبح روز چهارشنبه در شهر رشت، خیابان شهید مطهری، کوچه دلزنده، بعد از کلینیک فارابی برگزار خواهد شد.

captcha