تشرف مادر به اسلام در سفر درمانی دختر
کد خبر: 3597223
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

تشرف مادر به اسلام در سفر درمانی دختر

گروه بین‌الملل: یک بانوی روس‌تبار که به‌منظور معالجه دختر بیمارش به ترکیه سفر کرده بود، پس از مطالعه فلسفه ادیان مختلف، به دین اسلام مشرف و محجبه شد.

تشرف مادر به اسلام در سفر درمانی دختر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ترک پرس، «نتالیا آکان»، بانوی روسیه‌‌ای است که شش سال پیش به‌خاطر بیماری پوستی دخترش و به توصیه پزشکان به ترک کشور مجبور شد و برای زندگی در اقلیم‌های نزدیک دریای مدیترانه به شهر «آنتالیا» ترکیه نقل مکان کرد.
نتالیا، در این سفر، برای نخستین‌بار در زندگی‌اش با مردمانی از ادیان مختلف زندگی کرد و سؤالاتی درباره وجود ادیان متعدد، حجاب زنان، تفاوت اشکال عبادت میان پیروان ادیان مختلف برای او پیش آمد.
وی پس از این سؤال‌ها دین مسیحیت، یهودیت و اسلام را مطالعه کرد و در این باره گفت: «دریافتم که اسلام آخرین دین فرستاده شده برای بشر است و احساس کردم که فلسفه دین اسلام به باورهای من بسیار نزدیک است، بنابراین مسلمان شدم و سپس حجاب پوشیدم».
نتالیا تأکید کرد: تصمیم گرفتم که پس از بهبودی بیماری دخترم باز هم زندگی در آنتالیا را ادامه دهم، به همین دلیل قرائت قرآن به زبان عربی را در یکی از دوره‌های آموزشی «شهرداری» انتالیا آغاز کرده‌ام.
captcha