حمله به بانوی محجبه در فروشگاه آمریکایی/ اعتراض کارمندان
کد خبر: 3549043
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

حمله به بانوی محجبه در فروشگاه آمریکایی/ اعتراض کارمندان

گروه بین‌الملل: بانوی محجبه‌ای در فروشگاه شهر «البوکرکی» در نیومکزیکوی آمریکا دیروز جمعه، پنجم آذرماه، مورد تهاجم یک زن آمریکایی قرار گرفت.

حمله به بانوی محجبه در فروشگاه آمریکایی/ اعتراض کارمندان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از مجله « Albuquerque Journal»، بنابر اظهارات «بارنی لوپز» از کارمندان این فروشگاه زنی با لباس بیسبال و عینک آفتابی در حالیکه فریاد می‌زد «تو تروریست هستی از اینجا برو بیرون» به بانوی محجبه حمله کرد؛ اما با عکس العمل شدید کارمندان این فروشگاه مواجه شد. 
لوپز گفت: بلافاصله مشتریان و کارمندان به زن مهاجم هشدار دادند که دست از سر بانوی محجبه برداشته و فروشگاه را ترک کند.
وی افزود: مشتریان و کارمندان در حالیکه اطراف بانوی مسلمان برای حمایت از او جمع شده بودند، خطاب به زن مهاجم گفتند تروریست خودت هستی و ما دوست نداریم در این فروشگاه باشی.
بنابر گفته لوپز عده‌ای برای ارائه شاهد از صحنه عکس گرفته و عده‌ای با پلیس تماس گرفتند.
لوپز با انتشار عکس‌های این حادثه در صفحه فیس بوک خود و با محکوم‌کردن این اقدام نژادپرستانه نوشت: اینجا آمریکایی است که چهره‌ها و عقاید مختلف باید در کنار هم با یکدیگر همکاری داشته باشند نه دشمنی و خصومت.
آندرو کاستیلو، مدیر فروشگاه نیز گفت: گاهی ما مشتریانی داریم که از لحاظ روانی بیمار هستند و آنها را بیرون می‌کنیم؛ اما این زن بسیار سرسخت بود و سعی داشت پیام اسلام‌ستیزانه را منتشر کند که به هیچ وجه پیام ما مردم آمریکا نیست.
تقدیر شورای روابط اسلامی آمریکایی از فروشگاه
شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی با اهدای جایزه‌ای به مدیر و کارکنان این فروشگاه به خاطر حمایت از بانوی مسلمان از آنان تشکر کرد.
ابراهیم هوپر، سخنگوی این شورا گفت: در این‌گونه مواقع ما به صدور بیانیه‌ در محکومیت جرم ناشی از نفرت، اقدام می‌کنیم؛ اما این بار به خاطر حمایت فروشگاه از بانوی مسلمان و ابراز تشکر از آنها بیانیه صادر نمی‌کنیم.
captcha