جامعه سالم نیازمند تقویت بُعد معنوی است
کد خبر: 3526051
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

جامعه سالم نیازمند تقویت بُعد معنوی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه سالم نیازمند تقویت بُعد معنوی است و برای رسیدن به چنین جامعه‌ای باید به بُعد معنوی توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان دیشب، ششم شهریورماه در دومین جلسه شورای اداری اظهار کرد: بالاترین سرمایه در هر جامعه ای سرمایه انسانی است و اگر انسان‌هایی تربیت کنیم که به تعبیر قرآن کریم مایه افتخار باشند ارزشمند خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های علمی و پیشرفت‌های افراد دانش‌آموخته زمانی ارزشمند است که در تراز نظام اسلامی باشند، افزود: برای رشد افراد و دستیابی به اهداف باید رشد اخلاقیات مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اعلام اینکه اگر مسائل اخلاقی رشد یابد انسان ها نیز در جامعه به رشد و ترقی دست خواهند یافت، اعلام کرد: دشمن همیشه مشغول فعالیت علیه این نظام است اما باید بدانیم که وظیفه و رسالت اصلی ما این است که انسان ها را تربیت کنیم و اخلاص را برای کسب رضای خدا داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه انسان باید روحش پرورش یابد تا به سلامتی روحی نیز دست پیدا کند، یادآور شد: ظرفیت‌های مادی انسان‌ها در راستای دستیابی به جامعه سالم زیادند اما باید این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم و همواره به بُعد معنویت توجه داشته باشیم.

captcha