نماد «زن، مقاومت و ایثار» در شهرکرد رونمایی شد
کد خبر: 3338973
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

نماد «زن، مقاومت و ایثار» در شهرکرد رونمایی شد

همزمان با سراسر کشور از نماد «زن، مقاومت و ایثار» در محل امام زادگان حلیمه و حکیمه(س) شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سردار رضا محمد سلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) 13 مردادماه در این آیین اظهارکرد: برنامه رونمایی از نماد «زن ، مقاومت و ایثار» یکی از برنامه‎های محوری بود که در استقبال از کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شد.

وی افزود: در استقبال از کنگره بزرگ شهدای استان برنامه‎ریزی شده بود که پنج نماد با عنوان ارزش‌های دفاع مقدس در مرکز استان و همچنین در هر کدام از شهرستان‎های استان یک نماد با همکاری شورای شهر و شهرداری‎ها رونمایی شود.

در ادامه مسئول ستاد زنان کنگره شهدای استان گفت: زنان در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی و محوری را داشتند و در این بین زنان شهدای گمنامی بودند که کمتر به آنها پرداخته شد و هر کدام از این بزرگواران اسوه‎ای نیکو برای زنان جامعه ما به شمار می‎آیند.

دوستی با اشاره به اینکه رونمایی از نماد زن، مقاومت و ایثار به دست مادر شهیدان اعتدال‎پور انجام شد، افزود: این نماد امروز به مناسبت روز بسیج جامعه زنان و همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

captcha