مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) نشئت گرفته از قرآن و فرامین الهی است
کد خبر: 3309339
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کریم‌زاده:

مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) نشئت گرفته از قرآن و فرامین الهی است

گروه اجتماعی: مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) نشئت گرفته از قرآن و فرامین الهی است و این موضوع یک حقیقت غیر‌قابل انکار است.

ابراهیم کریم‌زاده، مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا)‌ از آذربایجان غربی، ضمن تبریک هفته اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: طبق آیات قرآن امنیت و سلامتی دو نعمت از طرف پروردگار یکتا است که همیشه مورد توجه قرار گرفته و از دیدگاه پیامبر(ص) این دو نعمت الهی نقش بسیار مهمی در زندگی هر فردی ایفا می‌کند، در نتیجه مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) نشأت گرفته از قرآن و فرامین الهی است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز سربازان وزارت اطلاعات ایجاد امنیت، بدون چشم داشت و مخلص بودن آن‌ها بوده و هم اکنون امنیتی که در کشور حاکم است را مدیون زحمات شبانه‌روزی این افراد مؤمن و پاکدل هستیم.

وی در ادامه افزود: داشتن اخلاص در انجام کار تفاوت اساسی بین سربازان گمنام امام زمان(عج) و مأموران امنیتی سایر کشورها به‌وجود می‌آورد و همین موضوع نیز باعث شده تا این سربازان غیور با پایبندی به فرامین الهی و دستورات قرآن با اخلاص هرچه بیشتر از کیان و امنیت کشور دفاع کنند.

کریم‌زاده با اشاره به نقش مهم امنیت در پیشرفت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه اظهار کرد: امنیت با مؤلفه‌های توسعه‌های همه جانبه در کشور رابطه مستقیمی داشته و بدون داشتن امنیت در کشور نمی‌توان به توسعه دست یافت.

این مدرس دانشگاه در پایان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تقدیم کردن هزاران شهید و جانباز به خاک این مرز و بوم سبب پیروزی آن شد و هم اکنون این وظیفه خطیر و مهم در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و امنیت کشور به‌عهده این سربازان خدوم و غیور وزارت اطلاعات بوده و این افراد نقش مهمی در ایجاد فضای روانی امنیتی در کشور ایفا می‌کنند.

captcha