سربازان گمنام امام زمان(عج) نمونه‌ای کامل از مؤمنان بااخلاص هستند
کد خبر: 3309338
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
بابازاده:

سربازان گمنام امام زمان(عج) نمونه‌ای کامل از مؤمنان بااخلاص هستند

گروه اجتماعی: مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) نمونه‌ای کامل از مؤمنان بااخلاص، مؤمن و پایبند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رسول بابازاده، مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، ضمن تبریک هفته اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: با توجه به فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و عمل به دستورات مقام معظم رهبری که نشأت گرفته از قرآن و فرامین الهی است، این سازمان توانسته است تا بسیاری از توطئه‌هایی که علیه این نظام در حال شکل‌گیری است خنثی کرده و امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاوردند.

بابازاده بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از بدنام‌ترین سازمان‌های زمان شاه یعنی ساواک متلاشی شد و با تشکیل وزارت اطلاعات اشخاصی مؤمن، متعهد و بااخلاص، با مجاهدت‌های خاموش خود امنیت کشورمان ایران را به نحو احسن تأمین کردند.

وی در ادامه افزود: امنیت یکی از مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و در عرصه‌های مختلف است و این موضوع بسیار قابل تأمل است که بدون امنیت در جامعه توسعه صورت نخواهد گرفت و پیشرفت‌های امروزه جمهوری اسلامی ایران را مدیون مجاهدت‌های خاموش وزارت اطلاعات در برقراری امنیت کشور در منطقه و جهان هستیم.

بابازاده با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات یکی از سازمان‌های پایه‌ای و اساسی در نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با شکل‌گیری و تواضع در جامعه و ایجاد امنیت، زمینه را برای پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی در جامعه پدید آورده و نقش کلیدی در بین نهادهای امنیتی را ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیزبینی، سرعت عمل در مقایسه با تهدیدهای داخلی و خارجی، ایثار و از خودگذشتگی و جان‌فشانی از مهمترین ویژگی‌های این سربازان غیور و خدوم امام زمان(عج) است.

مدرس دانشگاه پیام نور ارومیه در پایان بیان کرد: باید بدانیم که امنیت کنونی در کشورمان بدون مجاهدت‌های این سربازن غیور و خدوم کشور ممکن نخواهد بود، در نتیجه تمامی اقشار جامعه به حقیقت وجودی چنین سربازان جان بر کف میهن اسلامی افتخار کرده و قدردن زحمات آنان هستند.

captcha