الگوگیری بانوان از حضرت زهرا(س)، زمینه‌ساز جامعه‌ای پویاست
کد خبر: 1399013
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
فرماندار چرداول:

الگوگیری بانوان از حضرت زهرا(س)، زمینه‌ساز جامعه‌ای پویاست

گروه اجتماعی: اگر زنان ایران اسلامی رفتار و منش حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند، قطعاً شاهد خانواده‌هایی سالم و در نتیجه‌ جامعه‌ای پویا و به دور از آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، پرویز کولانی، فرماندار شهرستان چرداول سه‌شنبه، 2 اردیبهشت در نشست کمسیون بانوان این شهرستان، اظهار کرد: بانوان ایرانی در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی نقشی مؤثر ایفا می‌کنند و جایگاه آنان  بسیار رفیع و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه بانوان نقشی سازنده در فعالیت‌های اجتماعی جامعه اسلامی دارند، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی غرب، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی باید در جامعه نهادینه شود، اگر به این مهم در خانواده‌ها توجه شود، سد بسیار محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایجاد خواهد شد و در این زمینه بانوان نقشی اساسی دارند.

کولانی بر الگوگیری بانوان جامعه اسلامی از زندگی حضرت فاطمه‌(س) تأکید کرد و افزود: الگوی عملی و رفتاری زنان در همه زمینه‌ها به‌ویژه در تحکیم بنیان خانواده باید این بانوی بزرگوار اسلام باشد.

فرماندار چرداول بیان کرد: اگر زنان ایران اسلامی رفتار و منش حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند، قطعاً شاهد خانواده‌های سالم و در نتیجه‌ جامعه‌ای پویا  و به دور از آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی در پایان از ایجاد کمیته‌هایی برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و سیاسی در این شهرستان خبر داد.

captcha