هفته معلم فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های شهید مطهری است
کد خبر: 4212629
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر:

هفته معلم فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های شهید مطهری است

حجت‌الاسلام علی محمد‌نژاد گفت: هفته معلم یک فرصت ارزشمند برای بازخوانی اندیشه‌های ناب و افکار ژرف شهید مطهری به شمار می‌رود که نباید آن را به راحتی از دست بدهیم.

حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر امروز 8 شهریور در نشست صمیمی با مربیان حلقه‌‌های صالحین ضمن اشاره به فرا رسیدن روز معلم گفت: این ایام یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای بازخوانی اندیشه‌های متعالی دانشمندان فرزانه‌ای است که در پیروزی انقلاب و تحقق اهداف آن نقش چشمگیری داشتند که یکی از نام‌آورترین علما شهید مطهری است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نام و یاد شهید مطهری و سایر علمای بزرگ جهان اسلام همچنان در دل‌ها و ذهن‌ها زنده است، ادامه داد: ایشان به معنای واقعی کلمه برای نسل‌های مختلف در عرصه‌های متعدد اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی منشأ الهام و تفکر بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: برگزاری نشست‌های عقیدتی و سیاسی، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی، سرکشی از معلمان بازنشسته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست‌های تربیت و تعالی با محوریت شعار سال و نواختن زنگ سپاس معلم از جمله برنامه‌هایی است که برای پاسداشت مقام معلم و هفته عقیدتی و سیاسی تدارک دیده شده است.

وی به دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مدیران فرماندهان و مربیان عقیدتی، سیاسی برتر، برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین با محوریت استاد شهید مطهری در راستای نکوداشت مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha