کارگران چرخ توسعه اقتصاد کشور هستند
کد خبر: 4212431
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

کارگران چرخ توسعه اقتصاد کشور هستند

امام جمعه سنندج با تبریک هفته کار و کارگر و روز معلم گفت: کارگران چرخ توسعه اقتصاد کشور بوده و توسعه هر کشوری منوط به تلاش قشر زحمتکش کارگر است.

فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، هفتم اردیبهشت در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به وضعیت مردم فلسطین و غزه گفت: شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگی است اما بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگ‌تر از آن است.

وی تأکید بر اینکه سازمان بین‌الملل باید به این موضوع به صورت جدی ورود کرده و اقدامات ددمنشانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کند، افزود: با گذشت 200 روز از جنگ در غزه، بیش از 34 هزار نفر از مردم بی‌گناه آن به شهادت رسیده و 77 هزار نفر زخمی‌ شده‌اند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سؤال دارد و باید به حال آینده بشریت گریست.

وی با اشاره به اینکه خداوند خود حافظ دین اسلام است، گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند دین اسلام را از بین ببرد بلکه دین اسلام درجهان رشد کرده و بالاخره ریشه‌های ظلم به صورت کامل خشکانده خواهد شد.

ماموستا رستمی بیان کرد: توسعه کشور در سایه امنیت، فراهم بودن شرایط زندگی آرام، اجرای عدالت، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری، رمز موفقیت در آن کار است، از همین رو رهبر معظم انقلاب در شعار امسال، از عبارت جهش تولید با مشارکت مردم استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها ادامه جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم کرد و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین‌المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و هزاران زخمی و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، درد بزرگی است.

وی در پایان با تبریک هفته کار و کارگر و روز معلم گفت: کارگران چرخه اقتصاد کشور بوده و توسعه هر کشوری منوط به تلاش قشر زحمتکش کارگر است.

انتهای پیام
captcha