تمدید مهلت ثبت‌نام کنگره ملی امام‌زادگان محمد و ابراهیم محروق تا 15 اردیبهشت
کد خبر: 4212320
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

تمدید مهلت ثبت‌نام کنگره ملی امام‌زادگان محمد و ابراهیم محروق تا 15 اردیبهشت

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت‌نام کنگره ملی امام‌زادگان محمد و ابراهیم محروق(ع) تا 15 اردیبهشت خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام کنگره ملی امام‌زادگان محمد و ابراهیم محروق تا 15 اردیبهشتحجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: کنگره ملی امام‌زادگان محمد و ابراهیم محروق(ع) نیشابور اول تیرماه سال جاری و همزمان با مراسم سالروز ورود امام رضا(ع) و روز ملی حدیث سلسله‌الذهب در بخش‌های علمی، هنری و ادبی و در محل بقعه امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

وی در تشریح عناوین فراخوان اظهار کرد: آثار علمی شخصیت‌شناسی امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم، هدف امام رضا(ع) از زیارت امام‌زاده محمد محروق(ع)، نقش علویان و به‌ویژه امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) در ارتقا فرهنگ و تمدن نیشابور و نقش بقعه امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) در کاهش آسیب‌های اجتماعی و... از جمله عناوین فراخوان کنگره است.

ایزدی بیان کرد: تاکنون مقالات علمی با عناوین بررسی نسب و شخصیت امام‌زاده محمد محروق(ع)، واکاوی حضور امام‌زاده محمد محروق(ع) در قیام ابوالسرایا، بررسی و تحلیل تدوام نسل امام‌زاده محروق و... به دبیرخانه کنگره واصل شده است.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: عناوین فراخوان در بخش ادبی نیز در چهار محور شامل شخصیت، کرامت، زیارت و شفاعت امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم (ع) تعیین شده است، همچنین در بخش عکس، هنرمندان می‌توانند عکس‌های قدیمی و جدید از بقعه، عکس از مراسم‌ مختلف در آستان مقدس امامزاده و ... را به دبیرخانه ارسال کنند.

ایزدی افزود: هنرمندان شرکت‌کننده در بخش گرافیک و چندرسانه‌ای می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه و موبایلی، مستند و نماهنگ به دبیرخانه مرکزی کنگره در مشهد واقع در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و دبیرخانه شهرستان که واقع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیشابور است و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی farakhan@mahrogh و www.mahrogh.ir ارسال کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مهلت ارسال آثار به کنگره ملی امامزادگان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

انتهای پیام
captcha