اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به سمنان به‌درستی جذب و هزینه شود
کد خبر: 4212103
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
نماینده ولی فقیه در سمنان:

اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به سمنان به‌درستی جذب و هزینه شود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان انتظار می‌رود که مانند دور اول، همه اعتبارات جذب و به‌درستی هزینه شود، گفت: الحمدالله رئیس‌جمهور و هیئت دولت از برگزاری سفر سمنان رضایت داشتند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نمانینده ولی فقیه در سمنان، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع مدیران این استان گفت: برخی دین را برای رسیدن به دنیا و مادیات آن وسیله قرار داده و مادیات برای آنها اصل بوده و دین وسیله است، بنابراین این افراد برای به‌دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به‌گونه‌ای که گویی انسان می خواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد، افزود: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، همه تلاش آنها صرف وسیله قرار دادن دین می‌شود که در این راستا این افراد شبهات و مواردی که توسط آنها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به‌عنوان برگ‌ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

وی سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان را موفق برشمرد و افزود: استاندار سمنان، فرمانداران و تمام استان به‌ویژه مسئولان در بحث مقدمات سفر چند ماه قبل از انجام به‌صورت ویژه پیگیری و پای کار بودند که بر این اساس ریاست‌ جمهوری و هیئت دولت از برگزاری سفر سمنان رضایت داشتند.

نماینده ولی‌ فقیه در سمنان یادآور شد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهور به استان نیز انتظار می‌رود که همچون دور اول، همه اعتبارات را جذب و به‌درستی هزینه کنند که در این مراسم از همسر شهید عین‌الله حامدی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha