حمایت شورای حوزه علمیه استان تهران از طرح عفاف و حجاب
کد خبر: 4211458
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

حمایت شورای حوزه علمیه استان تهران از طرح عفاف و حجاب

در اولین جلسه شورای حوزه علمیه استان تهران در سال جدید اعضای شورا ضمن تشکر از فراجا در اجرای طرح عفاف و حجاب و اعلان حمایت از این طرح، بر آمادگی حوزویان استان تهران در کمک به آمرین به معروف و ناهیان از منکر و تبیین مبانی فرهنگ عفاف و حجاب در قالب جهاد تبیین تاکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان تهران، در اولین جلسه شورای حوزه علمیه استان تهران در سال جدید که با حضور همه اعضای شورا در محل مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار گردید، برنامه‌های سال جدید حوزه علمیه تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در این جلسه اعضاء محترم شورا، با تقدیر و تشکر از صلابت و اقتدار نظام اسلامی و نیروهای مسلح، در پاسخ قاطع به شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس و تنبیه این رژیم خبیث و منحوس، برای سلامتی و طول عمر با عزت فرمانده معظم کل قوا که این عزت و اقتدار مثال زدنی نتیجه درایت و رهبری حکیمانه و الهی ایشان است دعا نمودند.

همچنین در این جلسه اعضای محترم شورا ضمن تشکر از فراجا در اجرای طرح عفاف و حجاب و اعلان حمایت از این طرح، بر آمادگی حوزویان استان تهران در کمک به آمرین به معروف و ناهیان از منکر و تبیین مبانی فرهنگ عفاف و حجاب در قالب جهاد تبیین تاکید کردند.

 

گزارش از مصطفی شاکری

انتهای پیام
captcha