یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق، شکست ابهت جبهه استکبار بود
کد خبر: 4210632
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
حجت‌الاسلام ستار علیزاده:

یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق، شکست ابهت جبهه استکبار بود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان یکی از مهم‌ترین اتفاقات به واسطه عملیات مقتدرانه وعده صادق را شکسته ابهت جبهه استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس برشمرد.

حجت الاسلام علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، امروز، 27 فروردین درجلسه شورای معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با وجود همه تلاش صهیونیست‌ها برای اینکه تاریخ جعلی خود را به خورد جهانیان داده و بگویند ما نیز دارای هویت هستیم، به هیچ عنوان نمی‌توانند در برابر تاریخ هفت هزار ساله ایران اسلامی عرض اندام کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای عملیات غرور آفرین وعده صادق دیدیم که فرزندان غیور ایران در مجموعه سپاه و نیروهای مسلح به خوبی توانستند هیمنه پوشالی اسرائیل را با آن همه ادعایی که داشت در برابر انظار عمومی به نمایش بگذارند یادآور شد: در این عملیات به خوبی مشخص شد که سامانه‌های دفاعی که اسرائیلی‌ها به آن می‌نازیدند در برابر قدرت موشکی کشورمان پوچ بود.

علیزاده افزود: این پیروزی نظام، انقلاب و ولایت است و در اصل باید بگوییم این پیروزی به واسطه هدایت‌های مدبرانه رهبر انقلاب و ولایت‌مداری مردم و نیروهای نظامی، امنیتی و دفاعی است.

حجت‌الاسلام علیزاده یکی از مهم‌ترین اتفاقات به واسطه عملیات مقتدرانه وعده صادق را شکست ابهت جبهه استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس برشمرد و افزود: در این عملیات همه نیروهای نظامی ما در کنار سپاه بودند و اقتدار سپاه و نیروهای مسلح بود که باعث شد اقتدار آمریکا در منطقه شکسته شود.

 به گفته وی این امر انشاءالله مقدمه افول نهایی جبهه استکباری به رهبری آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل خواهد بود که نویدش را رهبر معظم انقلاب، داده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند خودتان را برای نظم جدید جهانی آماده کنید، یادآور شد: بر اساس این فرمایش می‌بینیم توازن قدرت در جهان به هم خورده و ابرقدرت‌های پوشالی که یک روزی در برابر ایران مقتدر ما می‌گفتند همه گزینه‌ها روی میز است امروز ادبیات خود را در سخن گفتن با ایران اسلامی تغییر داده و می‌گویند ما دخالتی برای دفاع از رژیم اشغالگر نخواهیم کرد و شما فقط ما را نزنید.

انتهای پیام
captcha