آیت‌الله عیسی قاسم: ما از مسیر فداکاری و جهاد کوتاه نخواهیم آمد
کد خبر: 4210079
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

آیت‌الله عیسی قاسم: ما از مسیر فداکاری و جهاد کوتاه نخواهیم آمد

رهبر شیعیان بحرین تأکید کرد: اگر مسیر گفت‌وگو بسته شود و از آن جلوگیری به عمل آید، از مسیر بخشش، جهاد، فداکاری و تلاش مستمر در راه اقامه حق کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش ایکنا از بحرین، آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، در سخنانی به مناسبت عید سعید فطر تأکید کرد: زندانیان بحرینی با وجود همه تلاش‌های مستمر و وحشیانه برای به زانو درآوردن آنها و تغییر شخصیت، ذهنیت و شجاعت آنها، شکست‌خورده وارد زندان نشده و شکست‌خورده نیز از زندان خارج نشدند.
 
وی افزود: آنچه مبارزان بحرینی را به زندان انداخت، جهاد و حمایت آنها از اسلام و کرامت انسانی آنها و پافشاری بر مطالبه حقوقشان و شرافتمندی آنها بود.
 
شیخ عیسی قاسم ادامه داد: این چیزی که مؤمنان از آن بسیار خوشحال و شادمان می‌شوند، بخش کوچکی از حق غصب شده آنهاست. اگر صلح طلبی وجود داشته باشد، ما اولین صلح طلبان هستیم و هنگامی که قدرت می‌خواهیم، خواهان بدبختی انسان نیستیم بلکه عزت انسان را می‌خواهیم.
 
رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه دست یافتن به حق بمعنای عدالت نیست، تأکید کرد: عدالت آن است که حق حقدار به طور کامل داده شود و عدالت به طور کامل اجرا شود.
 
شیخ قاسم اظهار کرد: زندانیانی که از زندان آزاد شده‌اند، در لحظه خروجشان از زندان برادران زندانی خود را از یاد نبرده‌اند. این امری بسیار خوب و بزرگ و نشانه انسانیت و دینداری است.
 
وی در پایان تأکید کرد: اگر مسیر گفت‌وگو بسته شود و از آن جلوگیری به عمل آید، از مسیر بخشش، جهاد، فداکاری و تلاش مستمر در راه اقامه حق کوتاه نخواهیم آمد.
انتهای پیام
captcha