حضور ۲۲ ناشر در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان
کد خبر: 4207261
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

حضور ۲۲ ناشر در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ۲۲ ناشر در هفتمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان حضور دارند.

نمایشگاه قرآن و عترت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مقصود قاسمی،  رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، در حاشیه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان، اظهار کرد: این نمایشگاه با مباحث قرآنی و بر اساس نیاز خانواده‌ها در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن امسال برگزار شده است.

وی با تأکید به اهمیت تمرکززدایی و توزیع متناسب فرهنگی در شهرستان‌ها، افزود: ۲۲ ناشر در هفتمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان حضور دارند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه همزمانی این نمایشگاه‌ها در سراسر کشور با نمایشگاه قرآن تهران ممکن است محدودیت‌هایی از نظر عرضه کتب مذهبی مختلف و حضور ناشران ایجاد کند، گفت: خوشبختانه در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان مشکلی از نظر کتاب و نشر نداریم.

قاسمی به حضور ناشرانی از شهرهای تهران، قم، همدان و اصفهان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: متصل بودن اتحادیه ناشران به مرکز توزیع کتاب کشور هر گونه نیاز در حوزه قرآنی و سایر نشرها را تأمین می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سایر برنامه‌های قرآنی استان همدان در ماه رمضان با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت: در هفته پایانی ماه مبارک رمضان آئین تجلیل از فعالان قرآنی همدان و آئین نکوداشت دو تن از اساتید برجسته قرآنی همدان استاد «مسگریان» و «مسکین» برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه در این مراسم از فعالان قرآنی در 25 رشته مختلف تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان مراسم روزانه جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه امام خمینی(ره) و تعدادی از مساجد استان با مشارکت گروه قرآن و عترت و سایر دستگاه‌ها در حال برگزاری و حدود 50 جلسه قرآنی ویژه کودکان در 23 شعبه حوزه جامعةالقرآن نیز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha