مردم ایران محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند
کد خبر: 4206042
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

مردم ایران محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه مردم ایران مردمی معتقد و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند، گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، ضرورت حفظ حرمت این ماه پر برکت بیش از پیش احساس می‌شود.

محمد جلائی معاون سیاسی استانداری گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز، 27 اسفندماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) با بیان اینکه مردم ایران مردمی معتقد و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند، اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، ضرورت حفظ حرمت این ماه پر برکت بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به تقارن روز 21 ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) با روز طبیعت، افزود: این تقارن‌ آزمایش الهی است تا عمق عشق و دلدادگی مردم به مباحث دینی و اعتقادی نشان داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن نقاط ضعف فرهنگی جامعه ما را شناسایی کرده و در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری‌های شوم خود است، گفت: دشمن با القای رسانه‌ای خود به دنبال نشان دادن تقابل پاسداشت‌های ملی با مباحث مذهبی و اعتقادی است لذا در چنین تقارن‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند تا به وسیله عده‌ قلیلی هنجارشکن، حرمت دین را بشکند و اعتقادات دینی را زیر سوال ببرد.

جلائی با اشاره به فعالیت برخی از افراد معاند در فضای مجازی برای مخدوش کردن برخی مناسبت‌های مذهبی، تصریح کرد: این افراد به دنبال فراهم کردن خوراک برای رسانه‌های معاند هستند و قطعا قاطبه مردم از نهادهای نظارتی و امنیتی انتظار دارند که در مقابل چنین تحرکاتی بایستند.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت حضرت علی(ع) فرصتی برای اثبات شیعه واقعی بودن است، گفت: به هنجارشکنان اجازه بی‌حرمتی به اعتقادات مذهبی و شیعی مردم ایران داده نخواهد شد؛ از رسانه ملی نیز انتظار داریم که فضاسازی‌ لازم را جهت پاسداشت این روز انجام دهد.

معاون سیاسی استانداری گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات 11 اسفند در نهایت امنیت و آرامش، گفت: در چنین شرایطی همچون شب‌های عملیات دوران دفاع مقدس از خداوند متعال مدد می‌گیریم تا رحمت و نصرتش را شامل حال مردم ایران کند.

انتهای پیام
captcha