20 اسفند پایان ماه شعبان در تایلند اعلام شد
کد خبر: 4203637
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

20 اسفند پایان ماه شعبان در تایلند اعلام شد

دفتر شیخ‌الاسلام تایلند با انتشار اطلاعیه‌ای 20 اسفند را پایان ماه شعبان در این کشور اعلام کرد و از تمامی برادران و خواهران مسلمان سرتاسر کشور خواست تا همان روز برای رؤیت هلال ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

به گزارش ایکنا از تایلند، دفتر شیخ‌الاسلام تایلند با انتشار اطلاعیه‌ای دهم مارس 2024 برابر با 20 اسفند را پایان ماه شعبان  در این کشور اعلام کرد و از تمامی برادران و خواهران مسلمان سرتاسر کشور خواست تا همان روز برای رؤیت هلال ماه مبارک رمضان اقدام و در صورت مشاهده هلال گزارش استهلال را به دفتر شیخ الاسلام گزارش کنند.

همزمان با اعلام این خبر دیگر مقامات دولتی تایلند نیز به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با برگزاری مراسم‌های متعدد به پیشواز این ماه مبارک رفتند؛ در همین راستا معاون وزارت امور داخلی کشور تایلند با حضور در مرکز اسلامی کرابی و افتتاح مراسم «موالید رمضان» خطاب به تمامی برادران و خواهران مسلمان ابراز امیدواری کرد که آرامش ماه رمضان در ماه‌های دیگر سال و زندگی تمامی افراد منطقه ادامه پیدا کرده تا زندگی مسالمت‌آمیزی در جامعه چند فرهنگی و چند مذهبی بین پیروان ادیان مختلف به ارمغان بیاورد.
در برنامه مشابهی دیگر که سازمان مدیریت استان‌‌های جنوبی مرزی مسلمان‌نشین تایلند و رهبران مذهبی  ترتیب داده بودند در مورد برنامه‌های ماه رمضان بحث و گفت‌وگو شد.

این سازمان در ماه رمضان در بین مساجد و روزه‌داران مسلمان خرما توزیع خواهد کرد.

دفتر شیخ الاسلام تایلند با انتشار اطلاعیه ای دهم مارچ 2024 را پایان ماه شعبان

دفتر شیخ الاسلام تایلند با انتشار اطلاعیه ای دهم مارچ 2024 را پایان ماه شعبان

 

انتهای پیام
captcha