انقلاب اسلامی؛ اعجاز بزرگ قرن
کد خبر: 4198989
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

انقلاب اسلامی؛ اعجاز بزرگ قرن

معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو در پیامی آورده است که چهل‌وپنج سال پیش اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامی در سپیده‌دم ۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری پیامبرگونه‌‌ امام خمینی‌(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را درهم شکست.

به گزارش ایکنا، احمد حیدری، معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو طی پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهل‌وپنج سال پیش اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی‌(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را درهم شکست. متن کامل این پیام به شرح زیر است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهل و پنج سال پیش اعجاز بزرگ قرن باعنوان انقلاب اسلامی در سپیده‌دم ۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری پیامبرگونه‌‌ امام خمینی‌(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را درهم شکست.

انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و با الگوسازی برای ملت‌های مستضعف و حمایت از مسلمانان آزاده همگرایی امت اسلام و بیداری مسلمین جهان را رقم زد و دفاع از آرمان فلسطین را جهانی کرد انقلاب اسلامی ایران الگوی مردم‌سالاری دینی را به جهان عرضه کرد و معادلات بین‌المللی و اندیشه‌های مادی‌گرایانه‌ی شرق و غرب را به چالش کشید.

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت این دلاورمردان در طول سال‌های انقلاب است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌دهنده ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان‌ها ایستاده است.

شورای فرهنگی وزارت نیرو به نیابت از آحاد مدیران و کارکنان شریف و خدوم صنعت آب و برق کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی‌(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خصوصاً سیدالشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای امنیت و سلامت با ارزش‌های ناب اسلامی و آرمان‌های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می‌داریم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده‌ایم و در پایان هر نوع تردیدافکنی در مبانی و هنجار‌های اسلامی که موجب اختلاف و گسست می‌شود، محکوم کرده، بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که ۲۲ بهمن امسال را توفیق الهی و مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم و مظهر اعتماد مردم به یکدیگر می‌دانند، از همه آحاد ملت رشید و تاریخ‌ساز ایران اسلامی، بالاخص عموم مدیران و کارکنان شریف و خدمتگزار صنعت آب و برق کشور به صورت، یکدل و یکصدا در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال همراه با موج خروشان و بیدارگر حضور و عهدی دیگر با امام فقید و راحل‌(ره) شهدا و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته دعوت به عمل می‌آید.

احمد حیدری
معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو»

انتهای پیام
captcha