پیام‌های انقلاب خلاقانه و هنر‌مندانه به کودکان و نوجوانان منتقل‌ شود
کد خبر: 4194267
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:

پیام‌های انقلاب خلاقانه و هنر‌مندانه به کودکان و نوجوانان منتقل‌ شود

سید‌جلیل میرعظیمی بر ضرورت انتقال هنر‌مندانه و خلاقانه آموزه‌های انقلاب اسلامی بر بستر برنامه‌های قابل اجرا و اثر‌بخش تأکید‌ کرد و گفت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و استفاده از هنر‌های اصیل مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی نقش مؤثری در نیل به اهداف دارد.

نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سید‌جلیل میرعظیمی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان امروز، 26 دی‌ماه در نخستین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل‌و‌پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و استفاده از هنر‌های اصیل مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی نقش مؤثری در نیل به اهداف دارد.

وی اثر‌بخشی و خلاقیت‌ورزی اعضای کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان و هم‌گرایی متولیان این حوزه در سال گذشته را از دلایل توفیق این کمیته در سال گذشته عنوان‌کرد و استمرار هم‌گامی و هم‌گرایی‌ها را خواستار‌ شد.

میرعظیمی انتخاب «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» به‌عنوان شعار محوری فجر چهل‌وپنجم را تأکیدی بر اهمیت مشارکت‌ مؤثر در برگزاری آیین‌های فجرانه و نقش این برنامه‌ها در ریل‌گذاری آینده روشن فردا دانست و از اهمیت ارائه خوراک فکری مناسب به آینده‌سازان در بستر این فعالیت‌ها خبر داد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان گیلان به تبیین رویکرد‌های این کمیته پرداخت و ضمن بااهمیت توصیف‌کردن بستر‌سازی برای آشنایی نسل کودک و نوجوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح‌ کرد: برای دست‌یابی به این هدف، نیاز‌مند همراه‌سازی حداکثری آینده‌سازان با برنامه‌ها هستیم.

میرعظیمی همچنین فرصت‌سازی برای تعامل و هم‌گرایی، استفاده مؤثر از مراکز فرهنگی هنری، تولید محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی، تجلیل از اعضای برگزیده کودک و نوجوان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی‌محلی استان را در اولویت ‌دانست و بر طرح‌ریزی برنامه‌ها با نگاه به این موارد تأکید‌ کرد.

وی با ضروری ارزیابی‌کردن جریان‌سازی فکری و مردمی‌سازی آیین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: لازم‌ است در اجرای برنامه‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته‌ باشیم.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به عناوین مهم برنامه‌های کانون در دو سطح ستادی و مراکز فرهنگی هنری،‌ از اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برای ارائه برنامه‌های پیشنهادی جهت تجمع و اجرا دعوت ‌کرد.

انتهای پیام
captcha