انتشار کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل»
کد خبر: 4178822
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

انتشار کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل»

چاپ نخست کتاب چهار جلدی «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، احمد خیری، رئیس اداره کتابخانه، نشر و اطلاع‌رسانی این دفتر اظهار کرد: کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» نوشته مریم‌سادات فاتحی‌زاده، رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان در انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: نویسنده در این کتاب درصدد است با تشریح مفصل هریک از گام‌های اساسی لازم برای ازدواج از سویی و همچنین تشریح جزء‌به‌جزء مؤلفه‌های کلیدی موجود در این گام‌ها از سوی دیگر، به مشاوران ازدواج و خانواده در این زمینه کمک کند تا ضمن داشتن جلسات مشاوره‌ای منسجم و مبتنی بر پشتوانه نظری، به‌صورت کاربردی نیز با مصداق‌های تأمل‌برانگیز و نیازمند بررسی در جلسات مشاوره پیش از ازدواج آشنا شوند.

رئیس اداره کتابخانه، نشر و اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: این کتاب در بین تمامی منابع، اولین مجموعه‌ای‌ست که در پرتو کلامی رسا و با مصداق‌های عملی تجربه‌شده با نام مستعار در پایان هر مبحث به بیان جامع و کامل هر آنچه برای مشاوره اصولی پیش از ازدواج نیاز است، می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این کتاب در چهار جلد منتشر شده است، گفت: جلد اول به آمادگی‌های پیش از ازدواج اختصاص دارد، جلد دوم درباره تناسب‌های جسمی و روانشناختی است، جلد سوم مشاوره کاربردی پیش از ازدواج را تشریح می‌کند و جلد چهارم آموزش و سنجش کمی و کیفی در مشاوره پیش از ازدواج را ترسیم خواهد کرد.

یادآور می‌شود، چاپ نخست کتاب چهار جلدی «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» در 1840 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 735 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام
captcha