فراگیری با کیفیت‌تر مبانی آموزش قرآن دوره‌‌های ابتدایی و متوسطه با 40 فیلم
کد خبر: 4163450
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

فراگیری با کیفیت‌تر مبانی آموزش قرآن دوره‌‌های ابتدایی و متوسطه با 40 فیلم

رضا نباتی از مؤلفان کتب‌ درسی قرآن وزارت آموزش و پرورش با توجه به محتوای‌ها کتاب‌های قرآن مقطع ابتدایی و متوسطه اول و به منظور تسهیل فراگیری مبانی آموزش قرآن، 40 فیلم 15 دقیقه را تهیه کرده است.

40 فیلم مبانی و روش‌های آموزش قرآن دوره ابتدایی و متوسطه اول

رضا نباتی، کارشناس برنامه درسی قرآن دفتر تألیف کتب درسی و از مؤلفان کتاب‌های درسی قرآن وزارت آموزش و پرورش طی اقدامی در آپارات، فایل‌های تصویری با عنوان «40 فیلم مبانی و روش‌های آموزش قرآن دوره ابتدایی و متوسطه اول» را بارگذاری کرده است.

وی درباره این اقدام به خبرنگار ایکنا گفت:  به تفکیک برای دوره ابتدایی ۴۰ فیلم و برای دوره اول متوسطه نیز ۴۰ فیلم تولید شده است. محور این فیلم‌ها مبانی و روش آموزش قرآن و بررسی و تحلیل محتوای کتاب‌های درسی قرآن است.

این کارشناس برنامه درسی قرآن دفتر تألیف کتب درسی با اشاره به اینکه زمان هر فیلم تقریباً ۱۵ دقیقه است، افزود: استادان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور، مدرسان قرآن کشوری، استانی و منطقه‌ای و نیز دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی و آموزگاری و مربیان مؤسسات قرآنی می‌توانند از محتوای این فیلم‌ها بهره‌‌‌برداری کنند.

نباتی اضافه کرد: از دیگر محسنات این فیلم‌ها این است که معلمان جدیدی که ذیل ماده ۲۸ توسط وزارت آموزش و پرورش استخدام شده‌اند به وسیله این فیلم‌ها می توانند کمبود آموزش‌های خود را در درس قرآن تکمیل کنند و به اطلاعات کمی و کیفی آموزشی برسند.

این مؤلف کتاب‌های درسی قرآن وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: هم اکنون روی جلد کتاب‌های درسی قرآن دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه یعنی پایه‌های اول ابتدایی تا نهم ممهور به مهر اجرای آزمایشی است. همچنین در دوره اول متوسطه موضوع تدبر در قرآن موضوعیت پیدا کرده است که این تغییر مهمی است.

فایل‌های تصویری ۴۰ فیلم مبانی و روش آموزش قرآن دوره ابتدایی در آپارات

فایل‌های تصویری ۴۰ فیلم مبانی و روش آموزش قرآن دوره متوسطه اول در آپارات

یادآور می‌شود، مربیان و معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند فایل PDF کتاب‌های آموزش قرآن را با مراجعه به تارنمای پایگاه کتاب‌های درسی دریافت کنند. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مهناز کسایی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۳
0
0
بسیار عالی
مهناز کسایی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۴
0
0
بسیار عالی
captcha