تشییع پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در بابلسر
کد خبر: 4136912
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

تشییع پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در بابلسر

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، هشتم اردیبهشت‌ماه در بابلسر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بابلسر، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر، ضمن تسلیت به مناسبت عروج شهادت‌گونه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان و امام جمعه اسبق بابلسر، گفت: این عالم ربانی و مجاهد خدمات ارزنده‌ای در جبهه انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: آیت‌الله سلیمانی پرچمدار وحدت بین مذاهب،‌ نیروهای انقلابی و اقوام بود، به گواه برادران اهل سنت نقش آیت‌الله سلیمانی در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی بسیار پررنگ بوده است.

حجت‌الاسلام قلی‌پور تصریح کرد: آیت‌الله سلیمانی این عالم وارسته چهره‌ای مردمی، خدمات ارزنده‌ای در عرصه‌های علمی، عمرانی، فرهنگی و ... در مازندران، بابلسر، سیستان و بلوچستان و کاشان داشتند.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه آیین تشییع این عالم مجاهد و انقلابی روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۰ از مقابل سپاه بابلسر و دانشگاه مازندران آغاز خواهد شد و به مصلی المهدی(عج) ختم خواهد شد، اظهار کرد:  در  ادامه پس از اقامه نماز جمعه تشییع پیکر مطهر این عالم وازسته از مصلی تا امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر انجام می‌شود. 

وی  اظهار کرد: بنابر توصیه آیت الله سلیمانی(ره) و بیت شریف ایشان پیکر مطهرش در شهر مقدس قم در جوار قبر فرزندشان به خاک سپرده می‌شود.

امام جمعه بابلسر در خاتمه از مردم ولایی، شهیدپرور و عالم دوست استان مازندران دیار علویان برای حضور در تشیع پیکر مطهر این عالم مجاهد دعوت به­ عمل آورد و اظهار امیدواری کرد که مردم حضور پر پیامی را در مراسم وداع و تشیع این شهید والامقام داشته باشند.

انتهای پیام
captcha