برگزاری گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد سمنان
کد خبر: 4126132
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

برگزاری گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از برگزاری گردهمایی فعالان کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان به مناسبت بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد خبر داد.

ارسالی// برگزاری گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، امروز، 14 اسفند در دیدار با حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولیَ‌فقیه در استان با اشاره به تدارک برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در سمنان گفت: تعدادی از برنامه‌ها توسط ستاد کشور ابلاغ شده و تعدادی از برنامه‌ها نیز ویژه استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردهمایی مدیران کانون‌های استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد داشته که از مدیران کانون‌های فعال استان تجلیل می‌شود.

موسوی غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از کانون‌های مساجد و برگزاری نشست خبری را برنامه‌های بزرگداشت ۱۸ اسفند برشمرد و افزود: در حال حاضر ۲۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: کانون‌های مساجد با هدف جذب کودکان و نوجوانان با برنامه‌های فرهنگی و هنری مسجدمحور به مساجد و کادرسازی برای آینده اسلام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha