رئیس قوه قضاییه وارد استان مرکزی شد
کد خبر: 4124704
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

رئیس قوه قضاییه وارد استان مرکزی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه دقایقی قبل در رأس هیئتی در هفدهمین سفر استانی خود، وارد استان مرکزی شد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، امروز، 8 اسفند در رأس هیئتی عالی‌مقام از مسئولان قضایی دقایقی پیش در فرودگاه شهر اراک مورد استقبال فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

دیدار با قضات و کارکنان مجموعه قضایی، دیدار با صنعتگران، مدیران شرکت‌های صنعتی و دانش‌بنیان، تولیدکنندگان، کارآفرین از جمله برنامه‌های امروز است.

دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای عالی قضایی و حضور در شورای اداری استان که عصر امروز، 8 اسفند با حضور نمایندگان مجلس، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیران کل و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود، از برنامه‌های پیش‌بینی شده است. دیدار مردمی و حضور در جمع کارکنان و قضات از جمله برنامه‌هایی است که برای معاونان رئیس قوه قضاییه در شهرستان‌ها پیش‌بینی‌شده است. وزیر دادگستری نیز در استان حضور داشته و در خصوص آلایندگی و سایر مسائل ورود خواهد داشت.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، در حاشیه جریان سفر به استان مرکزی و شهر اراک، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: تجربه نشان داده حضور بین مردم، شنیدن و دیدن مسائل و مشکلات آنان از نزدیک با مشاهده صرف گزارش‌ها کاملاً متفاوت است.

وی دیدار و گفت‌و‌گو با صنعتگران و تولیدکنندگان و مجموعه قضایی استان را از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه دانست و  ادامه داد: نشست با همکاران قضایی و اقشار مختلف مردم و نمایندگان آنان از دیگر برنامه‌های امروز است.

محسنی‌اژه‌ای افزود: حضور در شورای اداری و شورای تأمین در صورت لزوم، ملاحظه و مشاهده وضعیت مجموعه‌هایی که می‌توان از نزدیک مشاهده کرد از دیگر برنامه‌هاست تا بتوان آنچه در اختیار قوه قضائیه است را برای رفع مشکلات استان به کار گرفت.

وی از حضور معاونان این مجموعه در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: برای معاونان نشست و حضور در برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. برخی مسئولان همچون معاون اول قوه قضائیه و رئیس دیوان عالی کشور نیز نشست خصوصی با مردم دارند تا از نزدیک مسائل را ارزیابی کرده و آنان را راهنمایی کنند.

رئیس قوه قضاییه در پایان بیان کرد: امید است نشست‌ها و دیدارها به نفع استان، قوه قضائیه و کشور باشد.

انتهای پیام
captcha