انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد
کد خبر: 4061474
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد، تصریح کرد: امام(ره) ملتی موحد تربیت کرد.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز، 11 خرداد در مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) در رشت برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه و روز دختر و همچنین تسلیت نکوداشت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: حرکت های اصلاحی انبیای الهی به عنوان هدف بعثت مطرح بوده و در طول تاریخ بشر بعثت، ماندگار و آسیب ناپذیر است.

وی به سایه انداختن ظلم ستمکاران در زندگی بشر اشاره کرد و افزود: نگاه توحیدی و موحدان در دنیای پر تلاطم معاصر این است که آینده بشر و جامعه انسانی مملو از نورانیت و برگرفته از کتاب خدا است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آینده بشر در دست پاکان و انسان های دارای نگاه دلسوزانه و توحیدی است، تصریح کرد: بعثت رمز موفق موجود در لایه های زندگی بشر بوده و ماندگار است.

آیت الله فلاحتی به ویژگی های بعثت انبیای الهی اشاره کرد و گفت: خداباوری نخستین رسالت انبیای الهی محسوب می شود و هدف نهایی انبیا نگرش توحیدی انسان ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی جوامع بشری دومین ویژگی بعثت انبیای الهی است، بیان کرد: رمز ماندگاری بعثت انبیای الهی بصیرت بخشی به بشریت بوده و در این راستا انقلاب اسلامی به آگاهی جامعه می پردازد و از مردم طلب می کند در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور آگاهانه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب اسلامی را بعثت، نهضت و قیام دانست و خاطرنشان کرد: بعثت از مردم می خواهد بنده خدا شوند و تمام عرصه هایی که مطرح می کند در راستای بندگی خدا است.

آیت الله فلاحتی به فعالیت دو هزار سایت علیه مکتب شیعه در کشور انگلیس اشاره کرد و یادآور شد: افول انقلاب های عربی به دلیل فاقد بودن ویژگی توحیدی، آگاهی و کرامت انسانی بود.

وی با تاکید بر ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت است و فتوحات بسیاری دارد.

امام جمعه رشت، انقلاب اسلامی را شکست ناپذیر خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی چشم اندازهای هزاران ساله را ایجاد کرده و بر این اساس مسیر اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است که موجب سعادت دختران و پسران جامعه اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد، تصریح کرد: امام(ره) ملتی موحد تربیت کرد.

وی بر حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه ها تاکید کرد و گفت: امام راحل ملتی تربیت کرد که به سوی آرمان های معنوی حرکت می کنند.

انتهای پیام
captcha