دیدار نماینده ولی‌فقیه گیلان با مدیران شورای رفاه و نمایندگان کارگری
کد خبر: 4052584
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
به‌مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

دیدار نماینده ولی‌فقیه گیلان با مدیران شورای رفاه و نمایندگان کارگری

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه رشت به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با مدیران شورای رفاه و نمایندگان کارگری استان دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی‌فقیه گیلان با مدیران شورای رفاه و نمایندگان کارگریبه گزارش ایکنا از گیلان به نقل از اداره کل بهزیستی استان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، روز گذشته پنجم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، با مدیران شورای رفاه و نمایندگان کارگری استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه مشکلات جامعه کارگری باید برطرف شود، اظهار کرد: ائمه جمعه وظیفه دارند مطالبات و مشکلات این قشر را مطرح و در این باره مطالبه‌گری داشته باشند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: مسئولان باید در کنار کارگران باشند، از نزدیک مشکلات آن‌ها را مشاهده کنند و درد کارگران را بشنوند تا کارگر حضور آنان را احساس کند.

در این دیدار سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، سید مهدی خدمت‌بین دانا، سرپرست بهزیستی استان گیلان، سرهنگ عباس حسینی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار، سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان، اعضای شورای هماهنگی رفاه استان، اعضای بسیج کارگری استان گیلان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha