اشتباه محاسباتی دشمنان علیه ملت اقتدار نظام را رقم زده است
کد خبر: 4033034
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

اشتباه محاسباتی دشمنان علیه ملت اقتدار نظام را رقم زده است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به راه اندازی جنگ جهانی اقتصادی علیه ملت ایران، بیان کرد: دشمنان با تحریم های خود اشتباه محاسباتی دیگری را رقم زدند و هر روز بر شکوفایی و اقتدار نظام ما افزوده می شود.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز، 12 بهمن در ویژه برنامه آغاز دهه فجر که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، یوم الله 12 بهمن سال 57 را آغاز روزگار فرخنده ملت ایران بعد از حکومت های چندین هزار ساله شاهان و ظالمان و ستمگران دانست و اظهار کرد: ملت ایران در طول این سال ها به ویژه دوران معاصر و با توجه به ظهور قدرت های جدید در مغرب زمین، از مظلوم ترین ملت ها محسوب می شد.

وی با اشاره به بازگشت امام به میهن اسلامی بعد از 15 سال تبعید، افزود: ملت ایران در پرتو انقلاب اسلامی آینده ای روشن را در پیش روی خود مشاهده کرد و امروز کشور ما در قله های عزت و اقتدار قرار دارد و در میان ملت های جهان از عظمت و قدرت برخوردار است؛ همه اینها را مدیون ایمان و جهاد مردم و صبر و مقاومت مثال‌زدنی زنان و مردانی می دانیم که فداکارانه در میدان ماندند تا این جایگاه ملی و جهانی را پیدا کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به آیه «الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ»، عنوان کرد: هر ملتی که مصداق این آیه شریفه باشد و در راه خدا جهاد کند و دست از زندگی تبهکارانه بردارد، خداوند او را به درجات بالا می رساند و لذا ملت ایران در راه ایمان و جهاد به اقتدار جهانی رسیده اند.

امام جمعه رشت، با اشاره به اشتباهات محاسباتی دشمنان این کشور و ملت، خاطرنشان کرد: دشمنان با اشتباهات محاسبانی خود اقتدار جمهوری اسلامی را رقم زدند. ایران قبل از بهمن 57 جزیره ثبات برای آمریکایی ها بود و خودشان به این مهم اظهار و اذعان داشتند، اما انقلاب ملت ایران در سال 57 این اظهارنامه اشتباه را باطل کرد و ایران به جزیره جهنمی برای آمریکایی ها و جزیره ثبات برای ملت های مستضعف جهان تبدیل شد.

وی عملیات پنجه عقاب برای رهایی جاسوسان آمریکایی از ایران را دومین اشتباه محاسباتی دشمنان دانست و بیان کرد: ریگ های طبس آمریکایی ها را در هم شکستند.

آیت الله فلاحتی، از هشت سال جنگ تحمیلی به‌عنوان سومین اشتباه محاسباتی دشمنان یاد کرد و ادامه داد: در دوران جنگ هشت ساله بیش از 35 کشور علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شدند و به مرزهای کشور حمله کردند و ما را در تحریم تسلیحاتی قرار دادند، اما ملت ایران در سایه این فشارها و تهدیدها و تحریم ها به جایگاه عظیمی در حوزه دفاعی و نظاعی رسید.

وی با اشاره به نقش هدایت های داهیانه امام راحل در ایجاد اتحاد و انسجام بین مردم بعد از دوران دفاع مقدس، بیان کرد:  دشمنان منافقین را وادار به حمله به مرزهای کشور کردند، اما شکست سختی بر آنان وارد شد و بر اقتدار ایران افزود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران را نوعی بازتولید عزت و اقتدار برای انقلاب دانست و اضافه کرد: در دوران اصلاحات دشمنان احساس کردند ملت ایران از مسیر انقلاب بازمی گردد، اما ساختار نظام اسلامی به قوت خود باقی ماند. دشمنان در جریان فتنه های 78 و 88 و 96 و 98 نیز به این باور رسیده بودند که می توانند جامعه ایرانی را تحت نظارت خودشان ببرند، اما مجدد ملت آنان را ناکام گذاشت.

وی راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه و پرورش گروه های تروریسی همچون داعش را منجر به شکسته شدن بیش از پیش هژمونی غرب در منطقه غرب آسیا دانست و اضافه کرد: دشمنان در جریان برجام نیز احساس کردند می توانند شرایط سختی را بر ملت ایران تحمیل کنند، اما با درایت رهبر انقلاب و ایستادگی و مقاومت ملت این توطئه شوم نیز نقش بر آب شد.

امام جمعه رشت، به سه دهه شبیخون فرهنگی دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: یک شهید حججی ما همه تهاجمات فرهنگی دشمنان را نابود کرد و شاهد حضور رویش های انقلاب در مراسم تشییع شهدا هستیم.

آیت الله فلاحتی، به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین اشتباه محاسباتی دشمنان دانست و اضافه کرد: استکبار می خواست با از میان برداشتن سردار سلیمانی مقاومت را تضعیف کند، اما راه سلیمانی ما همچنان ادامه دارد و گسترده شده است.

وی با اشاره به راه اندازی جنگ جهانی اقتصادی علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان با تحریم های خود اشتباه محاسباتی دیگری را رقم زدند و هر روز بر شکوفایی و اقتدار نظام ما افزوده می شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با بیان اینکه در آستانه چهل وسومین سال انقلاب مقتدرانه در ساحات جهانی حرف برای گفتن داریم، افزود: امروز جبهه غربی - عبری - عربی از میدان خارج شده و روز به روز بر عظمت ما افزوده و ذلت استکبار و همپیمانانش بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران از روحیه ایمان و معنویت و جهاد و استکبارستیزی برخوردار است، گفت: قدرت های سلطه جو هنوز ملت ایران را نشناختند و لذا از تحقیرشدگان در مقابل این ملت هستند.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به شکل گیری صهیونیسم جهانی در قلب خاورمیانه برای مقابله با اسلام تحول زا، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در قلب کشورهای منطقه و آزادی خواهان جهان نفوذ دارد و لذا دشمنان هرگز ما را رها نخواهند کرد. امروز نیازمند همکاری و همراهی دولت و ملت هستیم و مسئولان باید با اتکا به ملت جامعه را از التهاب دور کنند؛ همچنین مطالبه گری های ملت نباید بهانه دست دشمن بدهد و دشمن شاد شویم.

انتهای پیام
captcha