وزیر نیرو وارد چهارمحال‌وبختیاری شد
کد خبر: 4012624
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

وزیر نیرو وارد چهارمحال‌وبختیاری شد

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، دقایقی قبل به‌منظور بررسی مشکلات حوزه آب وارد چهارمحال‌وبختیاری شد.

سفر استانی علی اکبر محرابیان به چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو صبح امروز ۲۲ آبان‌ماه به‌منظور بازدید از تعدادی از پروژه‌های آبرسانی- انتقال آب و پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه سدسازی مانند پروژه آبرسانی بن- بروجن، سد کوهرنگ ۳، پروژه سد باباحیدر و سد خرسان ۳ وارد چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر نیرو و هیئت همراه به‌صورت هوایی از این پروژه‌ها بازدید به‌عمل خواهند آورد و از نزدیک مشکلات حوزه آب در چهارمحال و بختیاری را بررسی می‌کنند، این سفر به دعوت مجمع نمایندگان استان انجام شده است.

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از سفر به چهارمحال و بختیاری آگاهی از وضعیت منابع آبی و بازدید میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام این استان در حوزه تأمین آب است.

وی بیان کرد: در بخش پایانی سفر، جلسه‌ای با حضور مسئولان و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری برای حل و فصل مشکلات این استان و سرعت دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه آب برگزار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری تا چندی پیش حدود ۱۰ درصد آب شیرین کشور را تأمین می‌کرد، اما امروز با مشکلات بسیاری از جمله کمبود آب در حوزه شرب، صنعت و کشاورزی مواجه شده است، چشمه‌های این استان یکی پس از دیگری در حال خشک شدن هستند، نیمی از جمعیت این استان اکنون با مشکل تامین آب شُرب مواجه شده‌اند و تعداد قابل توجهی از روستاها در حال حاضر با تانکر آبرسانی می‌شود.

مهم‌ترین خواسته مردم چهارمحال و بختیاری اجرای عدالت در حوزه آب است و امید می‌رود سفر وزیر نیرو به این استان منشأ تصمیمات خوب برای خروج از بحران آب در این استان باشد.

انتهای پیام
captcha