شناسایی ۴۳ هزار بیمار کرونایی در سمنان
کد خبر: 4001974
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

شناسایی ۴۳ هزار بیمار کرونایی در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۳ هزار و ۲۸۲ مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به ثبت رسیده است.

شناسایی 43 هزار بیمار کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز 11 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۴ بیمار جدید مثبت در ۲۴ ساعت منتهی به پایان روز شنبه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند، گفت: همچنان شاهد مراجعه بیماران قطعی کرونایی به بیمارستان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۳ هزار و ۲۸۲ مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به ثبت رسیده که نشان می‌دهد همچنان نگرانی درباره بیماری کرونا همچنان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره وضعیت شیوع کنونی بیماران کرونایی در شهرستان‌های تابعه، گفت: شهرستان‌های مهدی‌شهر، سرخه و آرادان در وضع زرد و دامغان و سمنان نیز در وضع رنگ‌بندی نارنجی قرار دارند.

دانایی با بیان اینکه مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است، افزود: ۳۳ هزار و ۵۵۷ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

به گفته وی موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۵۰۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام
captcha