اعزام تیم سیار واکسیناسیون به منازل والدین شهدای البرزی
کد خبر: 3996879
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

اعزام تیم سیار واکسیناسیون به منازل والدین شهدای البرزی

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج گفت: تیم سیار واکسیناسیون متشکل از بسیجیان آموزش دیده برای واکسیناسیون کرونا به منازل شهدا و معلولان کرجی اعزام می‌شوند.

اعزام تیم سیار واکسیناسیون به منازل والدین شهدای البرزی

مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه به‌زودی یک تیم سیار واکسیناسیون متشکل از بسیجیان آموزش‌ دیده برای واکسیناسیون کرونا به منازل شهدا و معلولان کرجی اعزام می‌شوند، گفت: جامعه هدف این تیم سیار، والدین سالخورده شهدا و جانبازان با درصد بالا هستند که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند که باید از طریق بنیاد شهید به ما معرفی شوند.

وی افزود: گروه دوم افراد تحت پوشش بهزیستی با معلولیت بالا هستند که این افراد در صورت تمایل استفاده از این خدمات باید به بهزیستی اعلام کنند تا آن‌ها اسامی و آدرس این افراد را در اختیار ما قرار دهند. گروه سوم نیز افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ هستند و این افراد نیز باید همچون افراد تحت پوشش بهزیستی عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون تجمیعی توسط سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وارد شدن نیروهای مسلح با تمام توان و امکانات موجودشان و دستور فرمانده کل سپاه پاسداران، ناحیه امام حسین(ع) هم از روز اول شیوع کرونا وارد عمل شد.

زنجانی تصریح کرد: در فاز جدید طرح حاج قاسم سلیمانی نیز با توجه به اینکه واکسیناسیون همگانی اصل موضوع مبارزه با این ویروس و انتشار آن است، لذا در نشستی که با فرماندهان حوزه‌ها داشتیم، مقرر شد شش مرکز برای واکسیناسیون در این ناحیه در هفته دفاع مقدس راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه از این شش مرکز هم‌اکنون مرکز واکسیناسیون دلاوران آماده و در حال انجام واکسیناسیون است، گفت: پنج مرکز دیگر نیز در هفته دفاع‌ مقدس راه‌اندازی خواهد شد.

زنجانی در پایان به دیگر خدمات ارائه شده توسط سپاه و بسیج ناحیه امام حسین(ع) کرج در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و یادآور شد: تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین محرومان و نیازمندان و به خصوص آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا از جمله این خدمات است.

انتهای پیام
captcha