افزایش رضایتمندی مردم از پلیس از اهداف اصلی ناجا است
کد خبر: 3994475
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

افزایش رضایتمندی مردم از پلیس از اهداف اصلی ناجا است

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: افزایش رضایتمندی مردم از پلیس از اهداف اصلی ناجاست و باید در این راستا گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا پریور، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان امروز، چهارشنبه، 10 شهریورماه در جلسه واکاوی طرح‌های پیشگیری از سرقت شهرستان جیرفت که با حضور فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: پلیس هدفی جز خدمت‌گذاری صادقانه به مردم ندارد چرا که یکی از راه‌های اصلی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی جلب رضایت حداکثری شهروندان است.

وی افزود: حقوق شهروندی و رعایت آن از مهمترین وظایف در مأموریت‌های پیش روی ناجا و وظیفه ما اجرای آن برای همه اقشار مردم است.

سرهنگ پریور ارتباط و تعامل با مردم را زمينه‌ساز اعتماد و مشاركت جامعه با نيروی انتظامی برشمرد و گفت: اگر ما می‌خواهيم در کار خود موفق باشيم لازمه آن ارتباط درست و عميق با مردم است پس باید در جلب مشارکت مردمی و تعامل با نهادهای مردمی گام‌های مهمی برداشت.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به پیشگیری از جرائم خصوصاً سرقت کرد و افزود: استفاده از ظرفیت گشت‌های «رضویون» با استفاده از ظرفیت پلیس‌های افتخاری، بسیج، معتمدین محلی و گشت‌های امنیت محور نیز در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت تأثیرگذار است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در پایان، ایجاد امنیت مطلوب، برخورد قاطعانه با مجرمان و اراذل و اوباش، تکریم و حفظ کرامت انسانی و پاسخگو بودن را از مهمترین مطالبات شهروندان از پلیس دانست و بیان کرد: برای برقراری آرامش اجتماعی بايد همه دستگاه‌ها و نهادها با يکديگر تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha