برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی عفاف و حجاب در گیلان
کد خبر: 3983480
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی عفاف و حجاب در گیلان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان، با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی مجازی «حجاب یادگار فاطمه(س)» برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه از امروز ۲۱ تیرماه آغاز و تا پایان همین ماه برگزار می‌شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی «حجاب یادگار فاطمه(س)» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه فرهنگی مذکور از کتاب «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی - اسلامی» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، افزود: این مسابقه از امروز، 21 تیرماه و همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه فرهنگی می‌توانند با ورود به نشانی اینترنتی «gilan.iranpl.ir» و کلیک بر روی گزینه «ورود به مسابقه» در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

کرمی، دبیرخانه برگزاری این مسابقه را در اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان دانست و یادآور شد: پس از اتمام زمان مسابقه در پایان تیرماه سال جاری به پنج نفر از برندگان این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha