رقابت 17 داور قرآنی از البرز در طرح «ساماندهی داوران»
کد خبر: 3974264
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

رقابت 17 داور قرآنی از البرز در طرح «ساماندهی داوران»

17 داور قرآنی در سومین مرحله ارزیابی و ساماندهی داوران قرآنی در استان البرز در دو بخش صحت حفظ، و وقف و ابتدا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت 17 داور قرآنی از البرز در طرح «ساماندهی داوران»

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری سومین مرحله ارزیابی داوران قرآن‌کریم استان البرز، اظهار کرد: مرحله اولین ارزیابی در ۲۴ اسفندماه سال گذشته و مرحله دوم در ۱۹ فروردین‌ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله برگزیدگان دو مرحله قبل طرح ارزیابی و ساماندهی داوران قرآنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: در این مرحله از مسابقات 17 نفر از استان البرز شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه از این تعداد شش نفر آقا و مابقی خانم هستند، گفت: مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز برگزار می‌شود و این افراد در رشته‌های صحت حفظ، و وقف و ابتدا با ارتباط ویدئوکنفرانسی در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه تمام شرکت‌کنندگان از شهرستان کرج در این آزمون حضور دارند، بیان کرد: بخش وقف و ابتدا از چهارم تا ششم خرداد برگزار شد و هفته آینده نیز مرحله سوم ارزیابی داوران دیگر رشته‌های قرآنی با دعوت از شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha