اتکا به نیروی الهی خرمشهر را آزاد کرد
کد خبر: 3973659
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

اتکا به نیروی الهی خرمشهر را آزاد کرد

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که فتح خرمشهر حیرت جهانیان و ناامیدی ابرقدرت‌ها را به همراه داشت، گفت: این امر نشان داد مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام، اعتماد به نفس و اتکا به نیروی الهی، جزو مؤلفه‌های پیروزی خرمشهر بود که موجب حیرت جهانیان شد.

اتکا به نیروی الهی خرمشهر را آزاد کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رقیه صادق زاده، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز، چهارم خردادماه، در مراسم طرح اندیشه ورز و نشست نخبگان با موضوع «زن و دفاع مقدس» با بیان این‌که فتح خرمشهر حیرت جهانیان و ناامیدی ابرقدرت‌ها را به همراه داشت، گفت: این امر نشان داد مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام، اعتماد به نفس و اتکا به نیروی الهی، جزو مؤلفه‌های پیروزی خرمشهر بود که موجب حیرت جهانیان شد.

وی با اشاره به حماسه‌ بزرگ آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام باید به نسل جوان منتقل و تبیین شود.

صادق‌زاده بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود تاکید می‌کنند که جهانیان در فتح خرمشهر کارآمدی انقلاب، اسلام و ملت مؤمن ایران را مشاهده کردند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی بیان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، قطعاً حضور پرشور بانوان در پای صندوق‌های رای را خواهیم داشت تا اعتماد خود را به نظام و ولایت نشان دهیم.

انتهای پیام
captcha