برگزاری همایش برخط «سواد فضای مجازی» ویژه مؤسسات قرآنی در سمنان
کد خبر: 3951550
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

برگزاری همایش برخط «سواد فضای مجازی» ویژه مؤسسات قرآنی در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش برخط «سواد فضای مجازی» ویژه مؤسسات قرآنی خبر داد.

برگزاری همایش برخط «سواد فضای مجازی» ویژه موسسات قرآنی در سمنان

مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری همایش برخط «سواد فضای مجازی» ویژه موسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: این همایش در روزهای 25 بهمن با عنوان مبانی و رژیم مصرف رسانه‌ای، 27 بهمن با عنوان والدین موفق در عصر رسانه و 29 بهمن با عنوان آینده‌پژوهی فضای مجازی و آموزش در پساکرونا برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد نهضت سواد فضای مجازی گفت: این همایش‌ها از ساعت 19 آغاز که بر این اساس داوطلبان حضور در این دوره می‎توانند از طریق لینک http://b2n.ir/502460 ثبت‌نام نمایند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آقایان عبادتی، اصغری و معادی را استادان این کارگاه‌ها معرفی کرد و افزود: داوطلبان حضور در این همایش می‌توانند برای دریافت لینک ثبت‌نام عدد 1 را به شماره 09309258197 ارسال نمایند و شماره 33332953 با پیش شماره 023 تلفن پشتیبانی آن است.

به گفته نورمحمدی همایش سواد فضای مجازی توسط مؤسسه قرآن و عترت آصال و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha