ایستادگی در برابر استکبار؛ معیار همیشگی بالندگی‌ انقلاب اسلامی
کد خبر: 3950798
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

ایستادگی در برابر استکبار؛ معیار همیشگی بالندگی‌ انقلاب اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی همدان بیان کرد: ایستادگی در برابر استکبار معیاری است که همواره انقلاب برای رشد و بالندگی‌ به آن نیاز داشته است.

دوشنبه //// پس از انقلاب اسلامی هیچ انقلاب کمونیستی رخ ندادحمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی و پدیده انقلاب در زمانی رخ داد که اکثر انقلاب‌های کمونیستی در دنیا رخ می‌دادند، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی دنیا تجربه هیچ انقلاب کمونیستی را نداشت که این خود یک عظمت و اتفاق جدید در دنیاست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تولید علم، صنایع هوایی، فضایی، هسته‌ای، دریایی، نانو و سلامت پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است که در مقایسه با متوسط رشد جهانی از رشد بالایی برخوردار است.

پورحسینی یادآور شد: بررسی مباحث اقتصادی و عدالت نیز نشان می‌دهد در سال 57، 46 درصد جمعیت کشور زیر خط فقر بودند در حالی‌ که در سال 2013 این جمعیت به 8 درصد در کشور رسیده بود.

وی ادامه داد: در سال‌های پس از انقلاب شاهد فاصله چشم‌گیری در حوزه فقرزدایی و عدالت اجتماعی و رشد و شکوفایی کشور نسبت به دوران طاغوت بوده‌ایم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان به معیارهای ماهیت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در حوزه مشارکت‌های مردمی و خدمت‌رسانی و ارائه کمک‌های مؤمنانه شاهد رشد چشمگیری در کشور بودیم، در حوزه کرونا، سیل، زلزله و... مردم مشارکت جدی در کمک‌رسانی به یکدیگر و به‌ویژه به محرومان داشتند.

وی یادآور شد: در زمینه معنویت و اخلاق نیز رشد قابل‌توجهی نسبت به زمان طاغوت داشته‌ایم که در حوزه معنویت فقط نماز خواندن مطرح نیست، حضور جوانان در پیاده‌روی اربعین، در مناسبت‌های مختلف همچون عزاداری امام حسین(ع)، در مساجد، حضور جوانان در مسابقات قرآنی نشان از رشد معنویت و اخلاق دارد.

پورحسینی ایستادگی در برابر استکبار را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایستادگی در برابر استکبار معیاری است که همواره انقلاب برای رشد و بالندگی‌اش به آن نیاز داشته است. پس از سقوط طاغوت، نشریات خارجی با عنوان شاه آمریکایی رفت از این واقعه خبر می‌دهند که نشانگر این است آنها خود نیز می‌دانستند شاه عنصری وابسته است.

انتهای پیام
captcha