تلاش برای ارتقای سواد فضای مجازی مشاوران فارس
کد خبر: 3922064
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰

تلاش برای ارتقای سواد فضای مجازی مشاوران فارس

سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره استان فارس، تفاهم‌نامه همکاری با رویکرد ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی مخاطبان و ذینفعان طرفین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را امضا كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، تفاهم‌نامه همكاری سازمان فضای مجازی سراج فارس و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره استان فارس با حضور عبدالرسول معتضدیان و علی‌رضا فیلی رؤسای این دو سازمان و نادری، دبیر قرارگاه تحول اجتماعی استان فارس عصر چهارشنبه، 19 شهریورماه با رویكرد ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی مخاطبان و ذینفعان طرفین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه مواردی نظیر برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی جهت ارتقای توانمندی‌های فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس و مشاوران مراکز مشاوره و عموم ذینفعان سازمان نظام روان‌شناسی استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل طرفین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌همراه ارتقای فرهنگ کاربری و سواد رسانه‌ای مشاوران خانواده‌ها و مراکز مشاوره در سطح استان فارس آمده است.

همچنین توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی موضوعات مرتبط با نظام سلامت روان استان فارس ناشی از فضای مجازی با استفاده از طراحی و استقرار مدل مبتنی مدیریت دانش و ارائه خدمات تولید و توزیع محتوای فاخر در سطح شبکه‌های اجتماعی طرفین ارتقای سطح سواد فضای مجازی و فرهنگ کاربری ذینفعان طرفین با استفاده از ظرفیت مؤسسات و گروه‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

علاوه بر این‌ها ارائه خدمات مشاوره ویژه مناطق محروم با استفاده از رصد و شناسایی شکل گرفته در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در یكی از بندهای این تفاهم‌نامه آمده است.

انتهای پیام
captcha