آمادگی خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به زائران اربعین
کد خبر: 3846705
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

آمادگی خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از آمادگی و حضور ۳ تیم بهداشتی ـ درمانی در محل عبور زائران اربعین حسینی خبرداد و افزود: این تیم‌ها شامل پزشکان، متخصصان و کارشناسان بهداشت در مرز ایران و عراق خدمت رسانی می‌کنند.

آمادگی اکیپ‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برای خدمت رسانی به زائرین اربعینحبیب معصومی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از اعزام نیرو‌های این دانشگاه برای خدمات رسانی به زائران خبر داد و گفت: 3 تیم اصلی از استان همدان آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان ادامه داد: این نیروها اکثر در ایستگاه‌های صلواتی و اکیپی از آنها در میدان فرودگاه برای خدمات رسانی به زائران مستقر می‌شوند.

وی افزود: نیروها در قالب یک تیم بهداشتی و پزشکی 12 نفره و 6 دستگاه آمبولانس، تیم درمانی 19 نفره شامل پزشک عمومی، متخصص، تعدادی پرستار و بهیار مستقر در مرز خسروی و مهران و هم‌چنین 30 نفر از کارشناسان بهداشت و محیط، در داخل خاک عراق و مرز خسروی حضور دارند.

وی بیان کرد: کارشناسان بهداشت و محیط جهت اطمینان از سلامت تغذیه زائران به طور کامل بر روی این ایستگاه ها نظارت دارد.
معصومی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه این تیم‌ها گفت: کلاس‌های آموزشی از قبل برای مدیران و اعضای کاروان‌ها برگزار شده است، بیمارستان‌های استان نیز در ایام اربعین در حالت آماده‌باش هستند.

 

انتهای پیام
captcha