دفاع مقدس رویای دست‌نیافتنی حمله نظامی به ایران را برای دشمنان رقم زد
کد خبر: 3844180
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

دفاع مقدس رویای دست‌نیافتنی حمله نظامی به ایران را برای دشمنان رقم زد

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان نظام با تجربه شکست سنگین در جنگ تحمیلی، حمله نظامی به ایران را رویایی دست‌نیافتنی می‌پندارند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان خیال خام تضعیف سیاسی و اقتصادی انقلاب را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری،‌ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ دفاع مقدس را یکی از مهمترین افتخارات ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس با ایثار جانانه و جانفشانی دلاورمردان و شیرزنان ایرانی برای نیل به آرمان انقلاب اسلامی و حفظ حریم مرزهای پرگوهر میهن اسلامی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسیده است.

وی دفاع مقدس را جلوه‌ای از لبیک پیر و جوان به ندای الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دانست و افزود: مردم ایران با آگاهی و درک موقعیت حساس کشور مشتاقانه جهاد در راه خدا را پذیرفتند و با از خودگذشتگی تا پای جان در برابر دشمن متجاوز و حامیان استکباری آن ایستادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به توطئه مشترک سران استکباری شرق و غرب برای شکست نظام اسلامی و به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران در آغازین روزهای پیروزی انقلاب، یادآور شد: دفاع مقدس فرصتی برای اثبات اقتدار انقلاب و توانمندی‌های نظام اسلامی برای اداره کشور و نجات بشریت ایجاد کرد.

اشجری با بیان اینکه رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان برومند وطن انقلاب اسلامی را از گزند دسیسه‌های شیطانی دشمنان قسم خورده اسلام به ویژه آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل حفظ کرد، گفت: دفاع مقدس هشت‌ساله حقانیت، مشروعیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان گوشزد کرد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم متجاوز بعثی و حامیان استکبار آن یک بار دیگر ثابت کردند باطل را یارای مقابله با حق نیست و دست خداوند بالاتر از همه دست‌هاست.

خون‌های مقدس شهدا پای شجره طوبای انقلاب ریخته شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و از جان گذشتگی بهترین فرزندان این مرز و بوم دانست و تصریح کرد: خون‌های پاک و مقدس شهدا عاشقانه پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و از آن درختی تناور ساخت.

اشجری سال‌های دفاع مقدس را سخت اما شیرین دانست و گفت: ملت مسلمان ایران با پیروی از رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و با انگیزه‌های دینی و ملی خود در برابر دشمن متجاوز به پاخاستند، مردانه ایستادند، از میراث مادی و معنوی خویش دفاع کردند و صحنه‌های زیبایی از وحدت و وفاق ملی را به نمایش گذاشتند و در نبردی شرافتمندانه، پیروزی بزرگ ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی استکبار جهانی را رقم زدند.

وی یادآوی اقتدار و سلحشوری ملت ایران در هشت‌سال دفاع مقدس را بزرگترین مانع حمله دشمنان به خاک میهن اسلامی در سال‌های اخیر و شکل‌گیری جبهه مقاومت در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) دانست و عنوان کرد: دشمنان ملت مسلمان ایران به ویژه شیطان بزرگ به خوبی می‌دانند که کوچکترین کنش متجاوزانه‌ای با واکنش مقتدرانه و کوبنده ایرانیان غیور و همیشه در صحنه مواجه خواهد شد و استکبار جهانی بازنده بزرگ هرگونه جنگ‌افروزی در منطقه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز دشمنان نظام با تجربه شکست سنگین در هشت‌سال جنگ تحمیلی، حمله نظامی به ایران را رویایی دست‌نیافتنی می‌پندارند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان خیال خام تضعیف انقلاب اسلامی را با افزایش فشار سیاسی و تحریم اقتصادی و ایجاد موج ناامیدی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام دنبال می‌کنند؛ غافل از اینکه ملت مبارز و انقلابی ایران همچون کوه در برابر امواج مسموم رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی و مشکلات اقتصادی ایستاده و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد.

اشجری بر ضرورت حفظ فرهنگ والا و معارف دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: نیازمند تبیین فرهنگ دفاع مقدس در مسیر عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و باید همه توان خود را به کار گیریم تا زمینه‌های توسعه، پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی ایران را فراهم آوریم.

انتهای پیام

captcha