هفته دفاع مقدس نمودار جانفشانی دلاورانه پای پرچم اسلام و قرآن است
کد خبر: 3843945
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

هفته دفاع مقدس نمودار جانفشانی دلاورانه پای پرچم اسلام و قرآن است

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از ‏مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز، 31 شهریور ماه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت، اظهار کرد: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار، شهادت و مقاومت است، روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى است كه قله‌‌هاى بلند فداکاری و دفاع از مرز و بوم را فتح کرده و در راه دفاع از مكتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی افزود: رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن(ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق كردند كه جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

سردار اسحاقی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران با رشادت و شجاعت خود، اهریمن را از سرزمین مان بیرون راندند، گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از ‏مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

انتهای پیام

captcha